Merhaba bebeğim 5.5 aylık doktor tavsiyesiyle tadımlara başladık. Bu 3 günde avakado tattırdım. 2 gün az az yedi üstüne gitmedim. Ama bugün 1 tatlı kaşığı kadar yedi. Normalde kakasını sabah yaptı normaldi. Öğleden sonra avakado yedi. Akşam uykusu için pijamasını giydirirken bir baktım ishal ama az çok çok yapmamış.Ağlamadı huysuzlanmadı hiçte. Avakado yapmış olabilir mi ?