Selveraytkn tekrar geçmiş olsun :( neyse ki iyisiniz artık. Benim 0,021 çıktı. Sintigrafi çektirmedim, doktor da semptomlar olmadığı için çok gerekli görmedi. Ama belki de çektirsem iyi olur çünkü bizim ailede de genetik olarak var. Anneannem guatr hastasıydı. Baktırıcam tekrar