Sedaaa Merhaba arkadaşlar benim oğlum 4.5 aylık 2 aylıkken tamamen farkında oldugumuz bi bi göz kayması var kaç tane hadtaneye götürdük bazı drkar 6 aya kadar bekleyelim dedi kimiside sugün tekrar gelin dedi en sön ozel hastaneye gittik gözlük yazdi 1 yaşına kadar kullanacak diye ama takması çok zor oluyo bebek için bazen gözlerini normale çevirebiliyo bazen tek gözü içe bakıyo bazen ikisinı birden kaydiriyo dr göz kasları çalışıyo arka duvarında bişey görünmüyo dedi kapama yöntemi gözlük herseyi denicez en son çare amelisa dedi beni bide korkuttular nörolojik bindurum söz konusu olabilirmi diye goturcez onada ama bu durumu yaşayıp sonradan düzelme yaşayan arkadaşlar varmi bakıyo ama baktigi fark edilmiyor pek canı isterse takip ediyo istemese bakmıyo odak problemi sasiliktna kaynakli mi bilemedim nolur bana bi yardımic olurmusunuz hepinize şimdiden teşekkürler..