1625goktug evet baya etki ediyor süte ben de baya artış olmustu. Sütle pisiriyordum bazen icine kuru meyvelerden kuru incir kuru kayısı dogruyordum biraz da balla şahane oluyor. Ya da süt yoksa yoğurtla karıştırıp bekletiyorum yumusasin diye sonra evdeki visne recelinden ya da diger recellerden koyuyorum çok lezzetli oluyor. Ya da süt ya da yoğurtla herhangi biriyle yumusatip icine ceviz falan da rendeliyorum muz dogruyorum az da pekmez baya güzel oluyor hem doyurucu hem sütü arttırıyor. Ilk 6 ay nerdeyse her gün yerdim. Bu arada kabizliga da iyi geliyor yulaf.