Kızım 6 gün sonra 4 aylık olacak inşallah. 3. Ayın başından beri ağzının suyu akıyor sürekli eli ağzında ben kendi kendime diş bu öyle hemen kolay çıkmaz diyordum hep kendime ama emerken damaklarının sertleştiğini fark ettim bugün de elimi ağzına alıp emmek istedi semsertti. Altta iki tarafı da kızarmış epey. Kontrole gidince illaki soracağım ama merak ettim çıkar mı bu kadar erken 🤔