AylaElisaa Merhaba kızlar bebeğim daha 7 günlük ilk muayenede damarını bulamadılar çok zor koldan bulup az biraz kan geldi o kanla sarılık testi yapıldı biraz sarılığı var dendi doktor pazartesi gelin bakalım azalmış mı dedi ama damarını bulamıyorlar doktor kulaktan kan alırız demiş eşime kulaktan kan aldıran oldu mu nasıl bir sey nasıl yapıyorlar çok korkuyorum kıyamıyorum bebeğimin canın acımasına daha önce bunu yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olun yaşayanlar yazsın kulaktan kan alınmasına izin vermeli miyim
AnnaKarenina_ AylaElisaa biz hastanede yatarken son zamanlarda ağlamaktan damar bulunamıyordı en son boğazının ordan açmak istediler gayet normal dediler ben izin vermedim kulaktan olanı ilk kez duydum
Bebegimm1 AylaElisaa hic duymadim ordan fakat yeni dogan hemsiresi yada daha tecrubeli birilerini isteyin benm bebegimden kac defa kan aldilar tık diye hemen buldular benm goremedigimi ordaki tecrubeli kisiler hemen goruyordu.size tavsiyem bebeginizi sık sık besleyin ben 15. Gun muayneye gittim yeterli kilo almaya basladigi icin doktor kan falan daha istememisti
Denizmooom AylaElisaa kulak değildir o kafadaki damarlar içsaha belirgindir onu kastetmiştir ama kafadan genelde damaryolu için kullanırız yenidoğan da kan alma bir şekilde alıyoruz tabş biz cok tecrübeli olduğumuz için
YagmurDorukk Kulaktan kan alınmaz kuzum. Şakak bölgesinde iri bi damar var muhtemelen orayı kastetmiştir. Damar yolu bulunamayan bebeklerde oradan damar yolu da açılır
YagmurDorukk Hemşireyim ben canım. Ordan damar yolu açıp öyle kan alırız genelde. Yenidoğan yoğun bakım hemşiresi yada bebek hemşiresi rica edin. Onlar bu konuda çok iyidirler
YagmurDorukk El üzeri,ayak, kol en çok kullanılanlardandır. Şakak bölgesi boyun damaryolu olmayan bebeklerde kullanılır. En son çaredir artık