8 ay 22 günlük kızım var şu an hem diş hem de atak döneminde olduğu için iştahı hiç yok ama normale döndürdüğümde gece emzirmesini bıraktırmak istiyorum geceleri 4-5 kez kalkıyor uykusu çok bölünüyor bunu Nasıl yapabilirim, yardımcı olur musunuz lütfen 🙏🏻