Selam kızlar bebeğim 10 hafta erken doğdu (30+2). Suan 15 haftalık (3 buçuk aylık) düzeltilmiş 1 buçuk aylık. Yaklaşık bir haftadır aniden ağlama krizine giriyor, katılıyor böyle sonra kucağa alınca sakinleşiyor 4-5dk sonra. Genelde aksam saatlerinde oluyor. Uykusu normal, beslenme normal, sadece günde 2-3 kez sanki etlerini koparmışsın gibi ağlıyor. Büyüme atağı mı? Öyleyse eğer, 1 hafta sürer mi?