Merhaba,
Bebeğim 2 ay 13 günlük. 40ı çıkmayı beklemeden hep dışarı çıkıp gezdim bebeğimle çok şükür hiç bi sorun yaşamadım. Ama şu son 2 haftaya kadar evden dışarı çıkıp nereye gitsem ağlama krizlerine giriyor resmen zor susturuyorum meme düşkünü olan bebeğim öyle bi krize giriyo ki memeyi bile kabul etmiyo sakinleşmiyo hiç bi şekilde. Kız kardeşime evine gidiyorum, anneme gidiyorum, nereye gidersem böyle. Başkası sevmeye kalkınca da aynı tepkileri veriyo ağlama krizine giriyo. Bi akıl verin arkadaşlar napıcam ben hep böyle mi yapacak bu byere çıkamıcak mıyım ben hiç. Kendi evimizde hiç böyle değil anlamıyorum. O sırada kendimi çok çaresiz hissediyorum onunla bende ağlıyorum resmen