Aselinannesiii1 Sudocrem bepantol kullandım ama geçirmedi Hafif geçer gibi azalıyor ertesi gün bakıyorum artmış yine idrar geldiği için mi acaba yardım edin lütfen
Hilal-95 Aselinannesiii1 trosyd önerdi eczenci bize ama bilere kullandım ben kendı bebekleri sürekli pişermiş be tek çare bu demişti
gamsse0 Aselinannesiii1 Büyük ihtimal biliyorsun canım ama ben yine yazmak istedim mustela kullanıyorum hiç pişik olmadı şükür
Marianne Aselinannesiii1 alt temizliği için ıslak mendil kullanıyorsunuz muhtemelen. ıslak mendil içinde bir sürü kimyasal madde var, o cildi tahriş eder. bebek temizleme pamuğu ve su kullanmanızı tavsiye ederim. sonra pişik krem
Mihrimahveannesi Aselinannesiii1 zeytinyağı sür her altını aldığında ama sürekli pişik olmasının başka bir sebebi vardır onun üzerine git
2Balkaymakannesi Islak mendil değilde pamuğu ıslatıp onla silin sonra yumuşak bi bezle kurulayın. Sudokremle tüp arko kremi karıştırıp sürün geçiyo. Deneyin isterseniz.
Aselinannesiii1 MucizemAsyam 6 aylık ıslak mendil li hep kullanıyorum bez değiştirdim ondan oldu ne yaptıysam geçiremedim
Mrveo1234 Aselinannesiii1 suda krem sür canm Üzerine pudra at öyle geçer emin ol gece yatmadan mutlaka yapki etkisini gösterir