Bir_anneee 1 haftadır sütüm artsın diye bestlak damla kullanıyorum çok şükür arttı. şimdi kullanmaya devam mı etmeliyim yoksa kullanmayı bırakıp sütüm azalırsa tekrar mi başlamaliyim doğrusu nedir bilen var mı
Solina Ben kızım ek gıdaya geçene kadar düzenli olarak içtim.Ama günde üç kez değil gece yatmadan önce içiyordum sadece.Onda bile işe yarıyordu.Bence düzenli kullanın.