Bebeğimi 12 gün önce besin alerjisi için alerji doktoruna götürdük. Belirtilere göre olabilir dedi test yapmadı diyet verdi. Belirtiler;
Kakada mukus
Ikınmalar
Huzursuzluk
Uykuya dalamama
Bazen mek istememesi
Gaz sancısı
Göğüs ve kollarında isilikler çıkıp kendiliğinden geçmesi
Kulak arkasında 1 kere egzama olması temizledikten sonra geçti.
Şimdi sorum sizlere şu, ben 12 gündür süt ve süt ürünleri, buğday, yumurta, soya, mısır ve belirli meyveler de dahil buna tuketmiyirum. Fakat bebeğimde herhangi bir değişiklik yok . Kaka da mukus aynı yoğunlukta huzursuzluk aynı uyku problemi aynı
Yedilerimi not ediyorum ama hala çözemedim birgün çok iyi 2 gun savas veriyoruz resmen
Acaba alerji değil mi ?
Ya da alerjiyse neden hala sonuç vermedi?
Sizin alerji hikayeniz nasıldi ?