tospikannesiiii Hanımlar 2 ay sonra ek gıdaya başlıyoruz buzlupuna şeftali koydum Bi de konservesin yapıcam. Nektriden de koycam erik koydum. Şimdi bugün patlıcan ve taze fasulye aldım. Onları nasıl koyabilirim fikir verir misiniz? Bi de neler koydunuz siz
Fusunf tospikannesiiii mevsimine uygun şeyler vermelisiniz doktorum öyle soylemişti yinede siz bilirsiniz tabikide ☺️
Elika00 tospikannesiiii bende bebek için birşey koymadım buzluğa. Sadece salça yapacağım kırmızı biberden ve ilikli kemik suyu koydum. Herşey mevsiminde güzel. Yaz meyvelerini yazın kış meyvelerini kışın yedirmeyi düşünüyorum. Bende stok yapmam yazlık kışlık sadece domates ya da Menemen yapar annem bir tek onlar oluyor 🍀💚
Asyaveannesi04 tospikannesiiii herşeyi mevsiminde vermelisin demişti doktorum o yüzden sadece kemik suyu,ilik suyu harici birşey koymuyorum buzluğa
Tess07 Hic anlamiyorum bu postalri gecen bi arkadaş daha acmisti zaten küçücük mideleri ben bile buzluktan çıkan şeyi tatsız bulurken bebeklere vermek için özellikle hazırlık yapmak ne bilim çok ilginç gelio buzlukta ette oluo hersu oluo bakteri yuvası bence
Asel4175 thebeautyqueen kesinlikle bizde kasımda ek gıdaya başlıycaz biz ne yersek az az tattırcam ozamanın sebze meyvesinden yapar yediririm buzluğa hiç bişe atmadım
thebeautyqueen Asel4175 Zaten tadımlarla başlayacak dediğiniz gibi ilk zamanlar doyumluk yemiyorlar hiçbir zaman alışana kadar epey zaman geçiyor. 🤗
Pol34 tospikannesiiii ilikli kemik suyu, mantı, erişte, kurutulmuş meyveler. Onun dışında gerçekten buzluk tadını çok değiştiriyor. Taze fasülyede falan çift poşete koyuyorum vakumluyorum falan yok yine de değişik koku oluyor
Asel4175 thebeautyqueen ya zaten miğdeleri ne kadar ki ufacık bişe ve birden her şeyi zaten veremezsin ay ay hepsinden tadım şeklinde gidicez adam akıllı yemesin için bir yaşında anca ozamanada Allah kerim