Caglakubra15 mutlaka sabahtan gidin biz 8 de gitmiştik hastane yarım saat çekiyor bize . Önceki günde saat 10 gibi gitmiştim yapmamışlardı erkenden gelim demişlerdi orada ki adamda sadece sabah gel demişti saat söylememişti bolu boşuna gitmiştik o gün 🙄