Cansudeniz12 bende 2 aylıkken oldu ve balgam olunca boğulacak gibi oluyor ve tikaniyordu otribebe ile balgamı çekiyordum sürekli sonra kendiliğinden geçti sigara dumanına maruz bırakmayın benimki ondan olmuştu malesef kayinpederim yanında bir gün boyunca sigara içmiş ben yoktum o gün 1 ay çektik acısını