Ferdaa hemen hemen her mamada var. Ben de doğduğundan beri veriyorum şu an 19 aylık hala içiyor çok şükür de sağlıklı zehir falan demek biraz abartı oldu. Sütümüz olmayınca napıcaz mecbur zehir mi vericez dicez çok yanlış bi tabir oldu. Her neyse şunu da belirtmek gerekirse en masum içerikli bebelac gold ha zehir içirmem derseniz araştırın zehir olmayan mama bulup yedirebilirsiniz ☺️