3232emine Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var sürekli uykudayken korkutuyorlar duaları okuyorum ama sürekli ağlıyor sizdeyse böyle olan oldu mu bebeklerinizde acaba siz neler yapıyorsunuz
Sudemm00 3232emine yarım kundak yapmanızı öneririm moro refleksi kendini uyandirmasina sebep olur ve elleri yüzünü filan carpiyorsa ondan ağlıyor olabilir. Sarın Sarmalayin uyusun.
3232emine Annecik34 gaz sancısı gibi değil sürekli ağlıyor az duruyor sonra tekrar başlıyor bana göre korkutuyorlar diye düşünüyorum beslenmesini de yapıyorum herhangi bir sağlık problemi de yok
Ysgl26 Kim korkutuyo kız .. bebek bu. moro refleksi diye bişy var hepsi korkar sıçrar ağlar uykuda.. kimsenin korkuttuğundan değil yani
Betul-08 Yasmnnnn benimde 2 aylık ve öyle ağlayarak uyanıyor ara ara ağlıyor bi sıkıntısı var kucağınıza alıp sakinleştiren demek 2. Ayda olan bişey
Ysgl26 Yasmnnnn 2 aylık bebek rüya görmez.. o sıçramalar korkmalar ağlamalar moro refleksinden dolayı oluyorç 6ç aya kadar kaybolacak
Yasmnnnn Betul-08 anladım canım sakinleştiriyorum zaten ama gözleri açıyor bifaha kaptıyor konuşuyo sesler çıkarıyo
SunnyG Ya dua gücüne inanıyorsan Allah’a inanıyorsun demektir. Allah’ın da tutup bebekleri korkutmak için dünyaya doğaüstü varlık gönderdiğine inanmak da neyin nesi?