Arabamız var ama yatırımlık olduğu için kullanamıyorum. Eşim gemide e ikizlerim var araba lazım oluyor. 2023 ekimde satılacak bana o zamana kadar bekle diyordu. E kış geliyor evde napıcaz. Borçlanıp ev alalım dedi acaba borçlanıp ev mi alsak bana araba mı? İkisi aynı anda olmaz dedi. Evimiz var biz birikim amaçlı düşünüyoruz. Fikirlerinize açığım