Ben kullanıyorum ama gece yatmadan vermedim hiç. Ama çok iyi tok tutuyor sütlü Elmalı olan, tadı da gayet güzel. ilk verdiğim gün çok sevmisti ikindiye doğru 3 kaşık yedi,akşam mama içmeden yatmıştı. Bu sabah içine yumurta sarısı karıştırıp kahvaltı olarak verdim mesela. Öyle de Güzel ☺️