Sevo-0667788 Kızlar merhaba yavrum 1 aylık oldu sormak istediğim uyku sırasında böle sıçrayarak kollarını açarak uyanıyor neden dolayı acaba
zehraaktas Sevo-0667788 senin karnında sanıyor kendini karnımızdayken ellerini açınca rahim duvarına değiyordu şimdi bir yere değmeyince irkiliyoe yarım kundak yaparak uyut daha iyi uyur 😊
Derinsu2 Sevo-0667788 ay bizde bir ay 13 gün olduk hala öyle bide seste çıkariyor bazen sizin de öyle mi
Cansuzana O hala kendisini senin karnında zanediyor ses duyuncada irkiliyor benim kızımda öyleydi şuan 3 ay 10 günlük öyle bişey yok zamanla alışır
YagmurDorukk Gayet normal canım. Moro refleksi bu olay. Bebeğin büyüdükçe yaklaşık 4.-5. Aylarda bu hareket kaybolacaktır. Endişe etmene gerek yok. Bunlar bebeğinin gelişimsel süreçlerinden birisi ☺️
Leylacq Sevo-0667788 bir alışırsa sever genelde bebekler seviyor cümlü alıştıktan sonra daha rahat uyuyorlar
YagmurDorukk Sadece kollarını sarabilirsin. Benim oğlum da hiç sevmezdi sadece kolları sarınca daha rahat oluyordu