Şu organik olayına sinir oluyorum organik ayağına 3 katı fiyatına satıyolar.. herşeyi mrvsiminde aldıktan sonra elma elmadır çilek te çilek. Mevsimimde almazsan serada yetişeni alırsan organik oşmaz tabi.Organik olanı ağaçts yetişiyo da pazarda satılan saksıda mı yetişiyo yani anlamıyorum.. e bebekten organik tarhana alıyodu birisi çok güldüm. Telefonda da birine kaynanamınkini almayacağım burda organil satılıyo diyo hey allahım.. paketli gıdayı organik diye iteliyolar bunlara😁 evde yapılan mis gibi tarhanadan daha organik ne olabilir ki ?