Merhaba kızlar bebeğim 5 aylık gündüzleri emzirip çok ağlarında da mama veriyordum bide geceleri yatarken veriyordum ama doymadığını farkettim annemlerde meyveyle karışık biraz ev yapımı cicibebe verebilirsin dedi nerdeyse bir haftadır değişik meyvelerle cicibebe ve aptamil mamadan bir ölçek suyla karıştırıp veriyorum kahvaltı ve gece yatmadan daha erken ve çok güzel uyuyor doyduğu için ama bi yandanda yanlış mı yapıyorum diyorum kafam çok karışık bebeğim verdiklerimi yiyorsa illa 6 ayı beklemek zorunda mıyım acaba