Yusa23 Bebeğim 6 aylık kolik bebekti şuan hafifledi sadece emiyordu sütüm azalı sanki tadımlara başladık ama aptamil sevmedik bebelac ve sma mama gaz yaptı artık 6 aydan sonra devam sütü kaşık mama verilir mi ? Gaz yapar mı ?