O kadar canım sıkılıyor ki anneligimi sorguluyorum. Bir tek benim mi basıma geliyor merak ediyorum. Bebeğim 9 aylık olana kadar hiç dusurmedim, canını acitmadim, hasta bile etmedim. En son iki hafta önce falan yataktan düştü. 2 gün önce sıcak düzleştiricime dokundu, tek parmağı su topladı. Bugün de otururken arka üstü düştü. Eşim her düştüğünde beni suçluyor. Yataktan düştüğünde anneligimi sorguladı, ağır laflar etti. Elinin yanması ya da otururken düşmesi üst üste geldi. Ben ister miyim yavrumun canı acısın, benim de bebeğim kadar canım yanıyor o ağlarken. Ama eşim haklı mı düşünmeden edemiyorum. Ben mi kötü anneyim, benim çocuğumun başına kazalr geliyo. Her canı acığında beni mi suclayacak