Betul-08 uyku düzeni varsa ona da şükür. İşte benim kzıım uykusu da çok kötü gündüz. Önceki gün hiç uyumadı mesela. Uyudu dediğim zamanlar da en fazla gün içinde 2 saat. Sabah ezanından akşam hava kararana kadar uyanık ve benle. O yüzden de çok ağlıyor hep kucak istiyor zor çocuk anneyi çok yoruyor maalesef. Allahım bu zor günlerin ardına da ferahlık nasip etsin inşallah