Kızlar cuma günü aniden kusma başladı çoçuk de götürdük kan akciğer filmi vs hepsine bakıldı bi sıkıntı yok dedi dün gece aniden tekrar kusma başladı gece acile götürdük serum taktılar kısma fazla olduğu için neyse sabaha doğru eve geldik tekrar kusma başladı sonra bi anda ishal başladı yine gittik ilaç verdiler ama 8 oldu ishal halada devam ediyor bişey yemiyor sadece emiyor önerileriniz var mı? Lütfen bilgisi olan yardımcı olabilir mi?