Ozzzzz Sevgili anneler 4 aylik bir oğlum var. Çok şükür doğduğundan beri öyle ciddi gaz sorunu yaşamadık. Ama ben yinede dikkat ediyordum yediklerime . Sizce artık mercimek nohut gibi gıdaları yemeye başlasam mi. Sorun olur mu sizce
Birgocmenkustuo Ozzzzz ayy ben bebegim dogdugundan beri yiyorum. Kendimi hiç kasmadim aman onu yersem bu olur bunu yersem şu olur diye. Herseyi yedim, içtim. Efektler, etkiler farklı olabilir, bilemicem.
cftcdln Ozzzzz benim bebiş bugün tam 3 aylık oldu. Hiç gaz sorunumuz olmadı. Ben de ilk 2 ay bayağı dikkat ettim de artık etmiyorum saydıklarınızla ilgili. Ama dün canım çok fena cocacola zero çekti. Bir çay bardağı içtim bugün gaz sorunu yaşadık resmen. Faydasız şeylerden uzak durmaya devam 😂
tospikannesiiii Birgocmenkustuo aynen bende öyle yaptım canım. Bi de ben sütümü hep biberonla veriyorum. Emmediği için. Ama bişey olmadı bende öyle ciddi sorun yaşamadım
Ozzzzz Birgocmenkustuo aslında en güzeli ama ilk oğlumdan baya bi dilimiz yanınca buna dikkat ettim. Çok şükür çok sorun yaşamadık. Bi deneyeyim bakalım nolcak😉😉