Mys30 2 gündür çocuğumun sağ el baş parmağında kasılma oldu dün doktora gösterdim çıktı yada kırdı vs diye düşündüm ama muayene esnasında ortopedi doktoru tetik parmak olduğunu 2 yaşına kadar ameliyat olunmasının gerektiğini olınmazsa şayet çocuk büyüdükçe parmak kısa kalacağını el cerrahisi bölümüne götürmem gerektiğini söyledi sizin durumunuz ne öğrenebilir miyim