123deryy öncelikle merhaba ben 6 yıl önce ilk kızımı kucağıma aldım ve emziremedim sütümde sarılık varmış emzirme dedi doktor ve iki yıl sonra anca verdim suan ikinci kızımı doğurdum 20 günlük ve ne göbek kaldı ne bisey emziriyorum Allah’a sükür bu defa sıkıntı olmadı ancak bol su içiyorum ve evde kendim meyvesuyu yapıyorum hem sağlıklı hemde kilo degil süt yapıyor bu şekilde verdim çoğu kilomu