2 aylık bebeğim sadece 10 dakika tek gögüs emiyor ama 2-3 saat de hiçbir açlık belirtisi göstermiyor ağlama huzursuzluk gibi boyu ve kilosu ayına göre normal tedirgin olmam lazım mı bilemedim ama göğüslüm tam olarak boşalıyor yani öyle hissediyorum bi yardımcı olur musun bu aydaki anneler 🤗