Merhabalar. 3 ay 8 günlük kızım var. Yeni yeni çok hareketlenmeye başladı. Özellikle emerken yerinde duramıyor. Elleri ayakla kafası ayrı oynuyor zıplamaya çalısıyor falan 😅 bu ilerde cok hareketli olacağının göstergesi midir yanmış mıyımdır ben😱 sizin bebekler emerken nasıl kızlar normal midir bu durum?