Merveaksu53 1.5 ay oldu doğum yapalı göğüslerim çok fena bakınca yara değil ama emerken ölüyorum sanki kremleri kullandım ayva çekirdeği jel yaptm kullandım geçmiyor artık emZirmek istemıyorum o dereceye geldim nolur yardım edin bu sekılde olup geçiren varmı ? Çok üzülüyorum bebeğimi doğru düzgün emzirenediğim için
humeyra1408 Merveaksu53 gümüş kapak alın emzirmediğiniz her an takılı dursun emzireceğiniz zaman çıkarıp emzirin tekrar takın en fazla 1 haftaya iyileşmiş olur ben öyle rahatladım
Bebemmm Merveaksu53 benimde aynı acı bakınca öyle bişey yok ama aşırı acıyor diken var sanki çocuğun ağzında emdikçe batıyor bi önceki bebeğimde de aynıydı 18 ay emzirdim 18 ayda çektim o acıyı 😣
Mercan28 Merveaksu53 bende öyleydim gümüş kapağı hiç çıkarmadım onunla geçti 3 aylık oldu hala çıkarmaya korkuyorum gümüş kapak❤️ ben 😂
MiraySahin Bebeginiz memeyi yanlis tutuyor olabilir eğer gecmediyse. Kahverengi kısmı mümkün olduğunca ağzına almalı,ucunu tutarsa hem düzgün ememez, gaz yapar hem de sizin aciniz gecmez