Tiffany Genelde sıvı almam ama dikkatimi cekti içini açıp baktım. Bu sekilde yarım. Normal mi böyle olması. Açarkende tık sesi gelmedi kilitli değildi yani. Sizce kullanılmışmı. 975 ml https://resimyukle.io/r/inZBODxyYh https://resimyukle.io/r/q7AfEoZVrp
Elika00 Tiffany galiba boşluk olmasının sebebi üzerine birşey koyunca patlamaması. Cipslerde öyle yani belki onlarda da öyledir 😂😂
Halimea Tiffany 😅 banada az gelmisti , birde annem güllun evinde fark ettim , bulasık deterjanları hepsi yarıda… yumuşatıcılarda yarıda oluyo .