Ahsenk Yeni 3 aylık olduk gündüz uykusu uzadı normalde 30, 40 dk uyurdu 2 saat uyuyor şimdi normal mi uyandirmali miyim
Birannisbirbebis Ahsenk büyüdükçe hareketlenmeye başladıkça yoruluyordur ☺️ yine de şüpheliyseniz doktorunuza sorun içiniz rahat eder
yumurtam Ahsenk bizim de aynı şekilde gündüz uykuları arttı, haftaya Kısmetse 3ayımız dolacak, normal bir durum bence, beslenme kadar uyku da önemli 😊ama biz anneler hep bir endişe içindeyiz
Ahsenk yumurtam iştahı da azaldı normalde gündüz 120 cc içerdi şimdi 90dan sonra ağız çeviriyor normal mi, salyaları cok arttı diş mi çıkaracak acaba
yumurtam Ahsenk salyalar bizim de akıyor, elleri de sürekli ağzında, normal bir süreç,içiniz rahat olsun büyüyorlar kuzular😊🧿