Gamzeliz_29 Kızlar bebeğim 4 ay 20 günlük öksürük var ve burnu akmaya başladı ekstra kolay ve hızlı iyileşmesi için yapabileceğim bir şey var mı ??
Gamzeliz_29 Elika00 serum fizyolojik kullanıyorum bu hafta da kontrolü var zaten o güne kadar ne yapsam dedim öksürdükçe içim gidiyor 🥺