Oldugugibibiri az önce bir posta yazmıştım şimdi buraya yapıştırayım.
selamlar, sizin de dediğiniz gibi erken kalkmadığı sürece erken uyumaz. Mutlaka erken kaldırın. 7 sizin için zor olmayacak bir saatse bebeğinizi uyandırın güne başlayın. Ayına göre uyanık kalma süresi (örneğin; 2,5 saat) 09.30da uyuyacak şekilde uyutmayı deneyin. Yine birbirini takip eden uykularının arasında o saat aralığı (2,5 saat olsun). Böyle böyle 2 haftada düzene girer. Ama ertesi gün sinirli değnek ile değmiş gibi değişim beklemeyin. Sizin kararlı olmanız çok önemli.
Ek olarak, rutin uyguluyorsanız işiniz kolaylaşır. Uygulamıyorsanız mutlaka başlayın. Gece uykusuna geçtiğini, artık uyanmamamız ve sabaha kadar uyumamız gerektiğini söyleyin. İyi geceler öpücüğü, sarılması vs yapın.