Üç gündür ne kadar emse kusuyor. Sadece anne sütü ile besleniyor. Emzirdikten sonra gazını alıyorum bazen alırken kusuyor bazen aldıktan sonra. Özellikle 3 sabahtır sanki gece ne içmişse hepsini çıkarıyor. Dün doktora götürdüm. idrar tahlili ultrason temiz çıktı, emme sıklığını azalt dedi gönderdi beni. Zaten 5 er dk emerdi. Gün içinde bir buçyk saat arayla geceler 3 saat arayla emmek isterdi veriridm. Doktor azalt deyince gündüz emme vakitlerimi 2 buçuk- üç saate çıkardım , gece 4 hatta 5 saati buldu emzirmem. Her seferinde 5 dk emiyor yine kusuyor. Ben anlamıyorum neden. Fikri olan var mıdır acaba, geçici bir durum mu bu bebeğimin gelişimini etkileyecek diye korkuyorum