Deletedmom_58 Nasıl geçti sınavınız.Umarim istediğiniz puanları alırsınız. Sınav soruları nasıldı?Zor muydu??
Miniss Deletedmom_58 canım geçmiş olsun🙏🏻 O coğrafya neydi öyle yahu 😏 eğitim de kolay değildi bence 😧
Deletedmom_58 Miniss ben girmedim sınava sizleri merak ettim. Evet ya resmen o kadar zor bir soru soruyorlar ki(geçtiğim sınavlardan yola çıkarak)resmen soğutuyolar
Evimizinnesesi Deletedmom_58 şuan bi işim var çok şükür memurum ama kendi alanmdan bi yer olursa diye girdim Rabbim isteyen emek veren herkese nasip etsin
Nilican Deletedmom_58 ya ben sayılsalcıyım matematik Türkçe bana çok zor gelmedi ama genel kültür çok zor geldi ve süre problemi her zamanki gibi size de şimdiden başarılar
Deletedmom_58 ananasss okumaktan soğuturlar adamı işte. Okuyun okuyun diyolar ama resmen işe de almamak için zor sorular sorarak oyun oynuyorlar. Giden paralara mi yazık,verilen onca emeklere mi yazık hangisine üzüleyim bilemedim vallahi