Halimedogan Bebeğim 4 aylık oldu yalnız kendisi 5 dakika emip bırakıyor ve kilo alımında da düşüş var. Su an mevcut kilosu 7 nasıl bir yol izlemem lazım ayrıca sütümde azalmaya başladı yalnız bebeğim hiç aç olduğu için ağlamıyor.
Kucukhobby Halimedogan 4 aydan sonra kilo alımı yavaşlar 1 kilo 1 kilo almaz artık. Emme süresi kısalır çünkü yenidoğan dönemindeki emmeyi bilmeyen uyuşuk 30 dk da emen bebek değil artık. Çene kasları kuvvetlendi 5-10 dk içinde memeyi rahatlıkla boşaltır. Çevre dikkatini çekiyorsa boynunuza bi kolye takın o dikkatini çekecektir emerken. ayrıca 4. Ayda doğum kilosunun 2 katına ulaştıysa bi problem yok demektir
Sinemolojib Halimedogan aynı durum bendede var :( dakika tutmuyorum ama cok az emiyo. Memem açık duruyorum bazen çünkü kafasını ceviriyo geri emiyo felan
Halimedogan Betul-08 3850 olarak doğdu en son 6750 olmuş bu aylarda aylık 1 kilo alması gerektiğini söyledi ve 1 hafta sonrası için tekrar çağırdı o zaman 250 gram almış normal dedi ama 1 hafta oldu hala aynı kiloda..
Halimedogan Kucukhobby dediğiniz gibi etrafına bakmaktan emmiyor bazen 3 dakika emip bırakıyor sağlık ocağındaki ebede yağlı kısmı emmediği için kilo almadığını belirtti kolye var çok etkili değil ne yazık ki
Halimedogan Dondurmalikahve 20 temmuzda 6200 iken 26 ağustosta 6700 dü ve 5 eylülde tekrar tartıldığında aynı kilodaydı
Kucukhobby Halimedogan sütte yağlı süt sulu süt diye bi ayrım yok aslında. Ne kadar sık emzirirseniz yeni süt hep yağlı üretilmiş olur. Beklemiş memede sütün yağı arkaya gidiyor. Memede süt bekletmemeye çalışın.
Halimedogan Sinemolojib emzirmek için şekilden şekile giriyorum bugün onu yere yatırıp emzirmeye çalıştım ama oda fayda etmedi :(
Beste2022 Ben de aynı durumdayım. Doktor hastanede sağıma yolladı, iki memeden anca 90 ml çıktı. Mamaya başlatacaktı 1 hafta daha istedim bakalım ne olacak.
Halimedogan Beste2022 benim önceden emdikten sonra bile 160 ml çıkıyordu ama su an emmeden ancak 100 ml çıkıyor 😔
Beste2022 Halimedogan ben solgarın bira mayasını kullandığımda sütüm fışkırıyordu, bıraktım sütüm azaldı. Bu hafta alıp yine içeceğim belki size de fikir olur
Dondurmalikahve Beste2022 Size bir şey söyleyeyim 3-4 saat emen bir çocuk için fazla bir süre ben hiç illaki 2 saatte bir emecek demiyordum yeri geliyordu 2 saat dolmadan bir buçuk saatte diyemiyordu şimdi ben 2-3 hafta gözümü sağına imkanında bulundum iki göğsünden maksimum 100 110 civarı çıkıyordu bazen 70 80 ama bebeğimin kilo alımı gayet iyiydi emzirme süresini kısaltırsanız bebeğinizin kilo alımı düzelir. Zaten gözünüzden çıkan süt miktarı yeterli.