Seymaslannumt Bir kutu mama almıştım ama doktor mamayı bıraktırdı 1-2 kez kullandım 2 ay olmuştur bozulma olur mu mamalar da? Bilen var mı
Berilsmom13 Seymaslannumt vermeyin zehirlenebilir. Aslında internetten araştırsaydınız ordada yazıyor 1 aydan sonra kullanılmaz açılan mama
Seymaslannumt Demeteymenim peki mamadan iki paket çıkıyor ya birini açıp birini açmasam da açmadığım da max 1 ay da tüketilmeli?
Demeteymenim Seymaslannumt yok hayir acilmamis paketlerin tarihi oldukca uzun oluyor canim kutunun arkasinda yaziyordur skt tarihi
Demeteymenim Ykkk benimkide 6 ay 1 haftalik 2 diş cikariyor istahsizligini ben ona bagliyorum çok mama icmek istemiyor sizinkide belki dis cikaricaktir