Bebeğim 8 aylık bugüne dek hiç ateşlenmedi bugün sanki biraz ateşi var gibi geliyor alından ateş ölçerler ölçüyorum normal çıkıyor kulaktan ölçüyorum 38 çıkıyor dudağımla baktığımda bi tık ateşi var gibi ama nasıl emin olcam korkuyorum garketmemde yüksleie diye b-good marka kullanıyorum alın ateş ölçeği bana bi yardım edin ya napabilirim burnu vs akmıyor