Bebeğimin ağladığını gören niye çok ağlıyor noldu bir şey mi var gibisinden konuşuyor. Ya da ne bileyim benimki çok sessizdi yatağına koyardım uyurdu diyen mi koyduğum yerde kalırdı diyen mi ararsın ne ararsan var yani bi bana mı denk geldi ağlayan bebek? İki bebeğim de çok ağlardı. Gerçekten dedikler gibi mi çoğu bebek? ağlayan bebek mi nadir?