Kameryaserbelma Kızım bir ay önce bacağı kırıldı.kırılmadan önce yürüyordu alçı çıktı yürümüyor duvarlara tutunarak yürümeye çalışıyor kırık ayağınım parmaklarının ucuna basıyor.doktor kaynamış dedi nasıl tekrar eskisi gibi yürümesini sağlarıö😔
Kameryaserbelma Wanderlust umarım kırıldığında da ayağının üzerine düşmüştü şimdide yürümeye çalışırken düşüyor korkutmamak için sakin kalmaya çalışıyorum
Wanderlust Kameryaserbelma kirilmasaydi da sert dususlerde de korkup yurumeyi bir sure erteeyebiliyorlar endise etmeyin bir sure sonra kendiliginden duzelir oglumun da kolu yanmisti hergun sargi yapip temizleniyordu hastanede sargi cikinca dahi kolunu bir sure kullanmadi korkudan ama sonra ikisini de yine esit kullaniyor alisti 🌸