Kızlar Halk eğitim merkezlerinde verilen kurslar neden kötü oluyor 🤦🏻♀️ şöyle ki ben iki kere çocuk gelişimi kursuna gittim ikisindende bi halt öğrenemedim güzelce anlatmadılar birinde öğretmen bırakıp gitmişti canım sıkıldı diye birinde de eğitici oyuncaklar yapın demişti nasıl olur anlatmamıştı yaptıklarımızı da beğenmemişti… Bide kuaförlük kursuna gitmiştim o daha berbattı hiç bişey anlatmıyordu evli kadınlara gece ne yaptınız nasıl yaptınız nerelerinizi morarttı vs diye soruyordu 🤦🏻♀️ tabi yaşımız o zamanlar 18 19 hoşumuza gidiyor boş ders 🤦🏻♀️😒 hatta bu kuaförlük kursu sonunda kurs bitirme belgesini almak için 20 tl istenmişlerdi taa 10 12 sene öncesi 20 tl o zaman çok pahalı gelmişti 🤦🏻♀️ kpss kursu açılırdı yine aynı şekilde bişey öğretmezlerdi… Siz hiç halk eğitim merkezi kurslarına gittiniz mi sizinkiler nasıldı eğitimi acaba ben ilçede gittiğim için mi önem vermişlerdi 🤦🏻♀️😒