O kadar güzel şeyler var ki Türkiye de olmayan ve tam istediğim gibi üstelik dolar endeksli olmasına rağmen yine buraya göre uygun geliyor eskiden vergisiz alırdık ne güzel şimdi ben neden 137 tl lik bi takıma 70 tl vergi vermek zorundayım ya vergileri batsın!