Yusufagahinannesi Büyük markaların çakmalarından gına geldi öğğ geldi artık. Bence daha özgün modeller bakmalısınız
Deletedmom_50 senemmgncr orjinali olmayacaksa, markaların sahtesini kullanmayı tercih etmiyorum. Çünkü orjinal olmadığı o kadar belli oluyor ki, üstelik kaliteli olmuyorlar. Çakma çanta, ayakkabı kullanmam. Onun yerine butiklerde daha kendine özel modeller var.
1ana_2evlat Yanlış anlamayın ama ikiside bana göre vasat. Yani asla tarzım değil sizin için secimgerekirse 1 numara.