Merhabalar oğlum 1 yaşında
İstedi herşeyi ağlayarak yaptırıyor , mesala yemek yiyoruz onun kaşığı çatalı bebekler için olandan fakat masaya oturuyoruz başlıyor ağlamaya bizim kaşık çatal alana , verene kadar susmuyor veriyorumda kaşığı gözetim altında neyse bugun temizlik yapıyorum cam sil elimden almak için arkamda önümde ağlamaklı yani herşeyi ağlayarak yaptırıyor hemde öyle böyle ağlama değil bazen istemsiz kızıyorum o patırdı gürültüde artık ( kızmakta o zararlı olmazs annecim bu olmaz diyerek )
Misal kendisi halı üstünde oynuyor biz koltukta başlıyor ağlamaya yere oturana kadar susmuyor ne yapmak lazım böyle şeylerde
Artık bazen gücüm kalmıyor yemektir bulaşıktır hepsini yarım yamalak yapıyorum çünkü ağlıyor ağlıyor eşim gelince ona veriyorum bak diye oda bi vakit sonra baş edemiyor beni istiyor 😩😩 yoruldum ben