[silindi]
Kızlar bebeğimin karnı tok, altı temiz, gazı çıkartılmış ayrıca gaz ilacıda veriyorum yani herşeyi tam ama hiç uyumuyor. Bugün ilk defa ağlama noktasına geldim. Gece büyük adammış gibi 12 de uyuyor 2 de kalkıyor tekrar emzir 3 de uyanıyor tekrar emzir gaz çıkar 3,5 uyuyor 4 kalkıyor. 6 ya kadar yarım saatte bir uyanıyor 6 dan sonrada hiç uyumuyor. Öğlen 30 kere uyutuyorum beşiğine koyduğum an basıyor çığlığı. Uyuyup uyanması en fazla 10 dk. Günde en fazla 6-7 saat uyuyor. Acaba ben mi yeterli değilim dedim ama Annem ve kayınvalidemdede durum aynı. Kundak yaptım ilk defa onda deliksiz 2,5 saat uyudu sonraki geceler kundaktan elini kolunu çıkartana kadar ağladı kundağıda istemedi. Emzik denedim onuda istemedi. Yani kızlar bana bir yardım ben artık uykusuzluktan bittim kızımda uykusuzluktan gözleri morardı. Onu böyle görmek beni çok mutsuz ediyor. Aranızda kolik bebeği olan yada uykuyla alakalı bi tavsiyesi olan var mı? Sos