İşinize karışmak gibi olmasın ama hediye aldı diye kullanmak zorunda değilsiniz. Doktorlar hiç bir şekilde önermiyor. Bebeğinizin gelişimi daha önemli. Alışırsa bu sefer baş edemezsiniz bebişi. Bence hiç riske girmeyin derim. Koyun letgoya falan satın ya da değişim yapın. Arabalı yürüteçler var onlardan alın.