4 ay 26 günlük kızım 3 gündür hasta dün doktora götürdüm kendi doktorum izinliymis devlet hastanesi acilinde baktı lavman yaptılar gönderdiler ama bebeğim süt içmeyi reddediyor ( sağıp veriyorum) mamayida içmiyor başka bı doktora götürdüm özele boğazında enfeksiyon var dedi antibiyotik başladı beslenmeyi reddetmeye devam ederse serum takmamiz lazım dedi ne yaptımsa içmiyor sabahtan beri 250 CC ancak içti bezi kupkuru nasıl icirebilirim 😢